Jij bent de schakel tussen de diverse afdelingen en de klant doordat je het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten die een storing hebben. Daarnaast plan jij de Service Technicus in die werkzaam zijn in de buitendienst.
Wat ga je doen?
Je maakt deel uit van het service team. In deze zelfstandige en afwisselende functie ben je samen met je collega verantwoordelijk voor de afdeling service en onderhoud. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten bij het afhandelen van storingen, je plant onze service technici en tevens het preventief onderhoud van in-/externe reparaties.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het gehele administratieve proces van het in kaart brengen van de storing tot het oplossen van de storing of het aandragen van een (tijdelijk) alternatief.
Kortom, je bent de schakel tussen de klant en de diverse afdelingen en houdt de klant tevreden!
Over Heuvelman
Heuvelman is als audiovisueel bedrijf al meer dan 50 jaar een toonaangevende speler in de audiovisuele branche. Wij realiseren innovatieve en betrouwbare audiovisuele totaaloplossingen om zo de successen van onze klanten te kunnen realiseren. Zo zetten wij, al vijftig jaar, communicatie kracht bij. Kijk vooral ook even onder het kopje cases! Wie weet ben jij degene die onze volgende case medemogelijk maakt!
Vacature medewerker Service Center
Kom jij onze organisatie versterken?
Spreekt de beschreven uitdaging en organisatie jou aan? Reageer dan via de sollicitatieknop of stuur je sollicitatie door middel van je CV en motivatie naar vacatures@heuvelman.nl.
Liever eerst nog wat meer informatie? Bel gerust naar Teamleider Service Center, Astrid de Bijl (06-46308529) of Teamleider P&O, Margo Bloemsma (088 – 0274 961). Of stuur een mail naar vacatures@heuvelman.nl. Wij zullen zo snel mogelijk je vraag beantwoorden!
Acquisitie op basis van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en kan juridische consequenties hebben.