Je zorgt ervoor dat onze klanten perfect geholpen worden en de storingen opgelost gaan worden. Jij bent de schakel tussen de diverse afdelingen en de klant doordat je het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten die een storing hebben.
Wat ga je doen?
Als Medewerker Servicecenter beantwoord je voornamelijk per e-mail vragen en pleeg je gerichte service-calls naar onze klanten. Je zorgt ervoor dat onze klanten perfect geholpen worden en dat de storingen opgelost gaan worden die je ook zelf gaat inplannen. Om onze dienst dagelijks te verbeteren ben je de spin in het web tussen technische dienst en onze verkoop afdeling. Daarnaast geef je tips om de klanttevredenheid te verhogen tot het absolute maximum. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het gehele administratieve proces van het in kaart brengen van de storing tot het oplossen van de storing of het aandragen van een (tijdelijk) alternatief.
Over Heuvelman
Heuvelman is als audiovisueel bedrijf al meer dan 50 jaar een toonaangevende speler in de audiovisuele branche. Wij realiseren innovatieve en betrouwbare audiovisuele totaaloplossingen om zo de successen van onze klanten te kunnen realiseren. Zo zetten wij, al vijftig jaar, communicatie kracht bij. Kijk vooral ook even onder het kopje cases! Wie weet ben jij degene die onze volgende case medemogelijk maakt!
Kom jij onze organisatie versterken?
Spreekt de beschreven uitdaging en organisatie jou aan? Reageer dan via de sollicitatieknop of stuur je sollicitatie door middel van je CV en motivatie naar vacatures@heuvelman.nl.
Liever eerst nog wat meer informatie? Bel gerust naar Teamleider P&O, Margo Bloemsma (088 – 0274 961) of Teamleider Service Center, Astrid de Bijl (06-46308529). Of stuur een mail naar vacatures@heuvelman.nl. Wij zullen zo snel mogelijk je vraag beantwoorden!
Acquisitie op basis van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en kan juridische consequenties hebben.