AV medewerker Utrecht

Je start de dag bij onze klant in Utrecht. Je bekijkt in het systeem welke storingen zijn aangemeld en lost deze als eerste op. Daarnaast voer je op locatie preventief onderhoud uit. Daarbij hou je rekening met de bezetting van de zalen. Natuurlijk zorg je ook voor de juiste administratieve verwerking in de systemen.

Op locatie werk je samen met de ICT afdeling van de klant. Daarbij ben jij het aanspreekpunt voor AV gerelateerde vragen.

Kortom, jij zorgt dat de AV apparatuur op locatie naar wens werkt en goed gebruikt wordt.

Wil je meer dan 20 uur per week werken, dan word je ook bij andere klanten of op onze locatie in IJsselstein ingezet bij preventief onderhoud en storingen. Ook het ondersteunen bij onze afdelingen Verhuur, Verkoop of Logistiek behoort tot de mogelijkheden. Wij kijken naar je ervaring en wat je kan en jij geeft aan waar je voorkeur ligt. Samen komen we hier uit.

Vacature AV medewerker Utrecht

  • Max. bestandsgrootte: 32 MB.

Interesse?

Stuur je sollicitatie naar vacatures@heuvelman.nl of vul het contactformulier hiernaast in.

Je kunt ook direct contact opnemen met Margo Bloemsma, Teamleider P&O. Bel of stuur een whatsapp naar 06 53 547 537 of bel Margo op 088 0274 961

s