Centrale oplossing
Niet langer hoeft ieder scherm apart beheerd te worden, maar er is één beheeromgeving.
Het aantal schermen binnen een kantoorpand kan al snel flink oplopen. Al die schermen één voor één beheren is een tijdrovende klus. Daarnaast is het lastig om controle te houden over alle schermen in de vergaderruimtes die door iedereen gebruikt en bediend worden. Om dat allebei eenvoudiger te maken is er Heuvelman Connect.
Heuvelman Connect verbindt alle schermen die aanwezig zijn in een netwerk. Je krijgt automatisch een overzicht in de beheeromgeving, met de juiste locatie van het scherm – bijvoorbeeld de naam van een vergaderruimte. In deze beheeromgeving zie je ook de status van het scherm, met informatie als aan/uit, bron (bijv. HDMI1) en het volume. Deze kun je ook direct aanpassen of automatiseren door een tijdsschema op te stellen.
Ook de gebruikers van de vergaderruimtes kunnen de schermen eenvoudig bedienen. Door een tablet te installeren in de ruimte, of een QR-code te tonen die de gebruikers kunnen scannen met hun mobiel, vereenvoudigt je de bediening. Via de interface hoeven zij niet langer een afstandsbediening te gebruiken om het volume aan te passen of de juiste bron te selecteren.
Niet langer hoeft ieder scherm apart beheerd te worden, maar er is één beheeromgeving.
Gebruikers van uw vergaderruimtes profiteren van een gemakkelijke interface om het scherm te bedienen.
Stel eenvoudig in wanneer de schermen aan en uit moeten gaan en bespaar zo op energiekosten.
Via SSO is het systeem te koppelen met uw bedrijfsagenda, zodat het systeem precies weet wie in een vergaderruimte zit.
Al ruim tien jaar is Heuvelman partner van de Nederlandse Spoorwegen. Met innovatieve schermen en technologieën verzorgen we een optimale customer journey in OV-Services en Tickets-winkels over het hele land.
Sleep voor meer oplossingen
Weten hoe we jouw bedrijf een stapje hoger kunnen tillen? Neem dan contact op!
Heuvelman staat voor: