Service

Door meer dan 50 jaar ervaring te combineren met betrouwbare leveranciers en A-merk producten levert Heuvelman kwalitatief hoogwaardige installaties. Om u goed op weg te helpen verzorgt Heuvelman drie maanden nazorg op de volledige installatie. U kunt uw installatie dus met een gerust hart in de praktijk op de proef stellen. Gebeurt er onverhoopt iets of zijn er toch nog een paar ‘kinderziektes’ dan staat ons team voor u klaar.

Service Level Agreement

Onderhoudsovereenkomst

Heuvelman helpt u graag bij het beheer van uw installatie. Door gebruik te maken van een asset database aangevuld met conditiemetingen weet u precies welke apparatuur u op locatie heeft staan en in welke staat deze zicht bevindt. Middels periodiek onderhoud zorgt Heuvelman voor een betrouwbare installatie die optimaal presteert.

Risico’s kunnen tot een minimum worden beperkt. Toch kan het gebeuren dat een apparaat defect raakt of niet goed presteert. Onze helpdesk en storingstechnici bieden u 24/7 service binnen de door u gekozen responstijd. Gaat het om bedrijfskritische apparatuur dan heeft Heuvelman, als één van de grootste en meest ervaren audiovisuele dienstverleners, een breed assortiment aan apparatuur op voorraad om u direct van een alternatief te voorzien. Hierdoor kunt u meteen weer aan de slag.

Heuvelman biedt verschillende vormen van service waarbij u zelf het gewenste niveau kiest.

Lite Premium Excellent
Gegarandeerde responstijd Best effort Next business day ≤ 4 uur
Voorrijkosten correctief onderhoud
Arbeidsloon correctief onderhoud
Bruikleen apparatuur
Jaarlijks preventief onderhoud
Rapportage en advies
Jaarlijkse evaluatie

Ga naar het storingsformulier

Weten hoe we dit voor uw bedrijf kunnen inzetten?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

De innovatieve partner van totaalconcepten

  • 50 jaar ervaring
  • 150 teamleden
  • Eigen content creatie
  • Gecertificeerd
VSI - Heuvelman VCA - Heuvelman ISO - Heuvelman ISO14001 - Heuvelman NEN3140 - Heuvelman VOG - Heuvelman

Meer over Heuvelman

Preventief onderhoud

Preventief onderhoud

Door apparatuur te onderhouden neemt de kans op storingen af en zal de apparatuur doorgaans langer mee gaan. Vooral bij filters, koeling of draaiende onderdelen is onderhoud noodzakelijk. Daarnaast zijn firmware updates steeds belangrijker om te kunnen blijven voldoen aan de ervaring van uw gebruikers en veiligheid.

Correctief onderhoud

Correctief onderhoud

Naast telefonische assistentie en remote ondersteuning heeft Heuvelman gecertificeerde storingstechnici voor het lokaliseren en herstellen van technische problemen of storingen bij u op locatie. Wanneer hardware defect is en niet meer door onderhoud hersteld kan worden zal een reparatie nodig zijn. De gehele afwikkeling bij fabrieksgarantie nemen wij voor onze rekening. Ook na de garantie heeft Heuvelman goede afspraken met haar leveranciers om doorlooptijden tot een minimum te beperken.

Conditiemeting

Conditiemeting

Bij conditiemeting van gebouwen, terreinen en installaties is in Nederland de meting van de staat van onderhoud conform de NEN 2767 standaard. Deze meting beperkt zicht tot "gebouweigen" installaties daarom heeft Heuvelman over de jaren zijn eigen methodiek ontwikkeld opgesteld op basis van NEN 2767 en uitgewerkt op basis van ervaring die wij iedere dag opdoen door het hele land.

De conditiemeting gebeurt door middel van een vastgelegde meet- en registreermethode. De technicus stelt middels een soort ‘checklist’ van ieder apparaat, installatie en iedere detaillering vast wat de eventuele gebreken zijn. Samenvoeging van deze objectief vastgestelde kenmerken leidt tot een conditiescore.

Rapportage en advies

Rapportage en advies

Jaarlijks ontvangt u een rapport met daarin de uitkomsten van het onderhoud en de conditiemeting. Hierin worden eventuele risico’s besproken en een advies gedaan over de verwachte onderhoudskosten en mogelijke oplossingen.

Heuvelman gelooft in een transparante samenwerking waarbij vastgestelde doelen worden behaald. Tegelijk weten wij dat behaalde KPI’s niet garant staan voor een tevreden klant. Persoonlijk contact in de vorm van periodiek overleg is daarom essentieel. Samen bespreken we hoe de geleverde service ervaren wordt en of dit overeenkomt met rapportages en behaalde resultaten.

Communicatie met impact?

Heuvelman helpt u graag met uw audiovisuele concept

Stuur een bericht
of bel 088 02 74 900