
Al ruim tien jaar is Heuvelman partner van de Nederlandse Spoorwegen. Met innovatieve schermen en technologieën verzorgen we een optimale customer journey in OV-Services en Tickets-winkels over het hele land.
De NS-reiziger van tegenwoordig wil snel en makkelijk antwoorden over hun reis en tickets. De NS wil de reiziger en lokale vervoerders zoveel mogelijk samen op weg helpen met informatie en verkoop. De OV-Services en Tickets-winkels op de grotere stations in Nederland zijn voorzien van nieuwe schermen met narrowcastingsoftware. Er zijn losse beeldschermen, maar ook videowalls en touchschermen geplaatst. Naast de staande beeldschermen zijn er selfservice tafels voorzien van touchschermen.
De apparatuur wordt voortdurend gemonitord via Heuvelman Connect. Dit detecteert storingen, probeert deze automatisch te herstellen en stuurt zo nodig een melding naar het Service Center. Daar beoordelen medewerkers direct of extra actie vereist is.
Het beheer van de content op de verschillende beeldschermen van het narrowcastingsysteem vindt op afstand plaats middels een Content Management Systeem (CMS). Dit systeem is door Heuvelman in eigen beheer ontwikkeld.
NS Vergaderzalen van de toekomst
Heuvelman heeft vergaderzalen van de toekomst ontwikkeld en geïnstalleerd voor de NS. In ruim 280 zalen zijn akoestische wandmeubels geïnstalleerd die zijn voorzien van beeldschermen en audioapparatuur. De systemen worden door Heuvelman op afstand gemonitord en ondersteund.
Weten hoe we jouw bedrijf een stapje hoger kunnen tillen? Neem dan contact op!
Heuvelman staat voor: