BlowUP media en Klépierre

Heuvelman biedt digitale oplossingen voor de OOH branche

blowUP media breidt haar digitale netwerk, The Collective®, uit door een langdurige samenwerking aan te gaan met winkelcentrumspecialist Klépierre. 22 nieuwe “Super Motion” schermen zijn hiervoor geïnstalleerd in de Nederlandse winkelcentra waaronder Hoog Catharijne, Alexandrium en Markthal.

De LED schermen op maat zijn verzorgd, geleverd en geïnstalleerd door Heuvelman. Centraal hierbij stond hoogwaardige beeld kwaliteit voor goede leesbaarheid op ieder moment van de dag. Details van de getoonde content van de merken worden op deze manier haarscherp in beeld gebracht en dragen bij aan de optimale customer journey van de bezoekers in de winkelcentra.

Hoog Catharijne

Winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht is het drukste winkelcentrum van Nederland – met bijna 30 miljoen bezoekers per jaar, een enorme retailhub. De zes uniek ontworpen 360° LED schermen met een ambient-effect, bieden de exclusieve uitstraling voor de content die daarop getoond wordt.
Ook de parkeergarage van Hoog Catharijne, de grootste parkeergarage van Utrecht, heeft een prachtig scherm hangen. Deze hangt direct bij de ingang en draagt daardoor bij aan de beleving van de bezoekers samen met een enorm bereik.

Blowup

Markthal

Voor Markthal – Rotterdam – heeft Heuvelman tevens in opdracht van blowUP media spectaculaire digitale schermen geplaatst. Markthal heeft op de begane grond een 2-zijdig vrijstaand scherm en aan de andere zijde nog een 13 meter brede LED banner. De getoonde content valt hierdoor op door de uitzonderlijke hoogte en breedte van de schermen.

Markthal video

Onze oplossingen

Heuvelman biedt u de hoogste kwaliteit videowalls. Van videowanddisplays met zeer dunne randen tot volledige naadloze LED walls voor binnen en buiten. U bent gegarandeerd van prachtige beelden en onbeperkte mogelijkheden.

Weten hoe we dit voor uw bedrijf kunnen inzetten?

De innovatieve partner van totaalconcepten