Service & Onderhoud

Innovatie, vormgeving en gebruikersgemak staan bij ons centraal

De service afdeling bij Heuvelman heeft als doel u als klant volledig te ontzorgen op het gebied van uw audiovisuele apparatuur. Dit wordt onder andere gerealiseerd door 24/7 bereikbaar te zijn, het bezitten van een inhouse reparatieafdeling én het hebben van eigen servicemonteurs. Ook dragen wij bij aan de service door u diverse trainingen aan te bieden.

Kortom; Heuvelman wil dé nummer 1 ‘top-of-mind’ positie innemen waar het gaat om klantgerichtheid en service.

Totaalproductie - Heuvelman
Service en onderhoud

Onderhoudsovereenkomst

Heuvelman helpt u graag bij het beheer van uw installatie. Door gebruik te maken van een asset database aangevuld met conditiemetingen weet u precies welke apparatuur u op locatie heeft staan en in welke staat deze zicht bevindt. Middels periodiek onderhoud zorgt Heuvelman voor een betrouwbare installatie die optimaal presteert.

Risico’s kunnen tot een minimum worden beperkt. Toch kan het gebeuren dat een apparaat defect raakt of niet goed presteert. Onze helpdesk en storingstechnici bieden u 24/7 service binnen de door u gekozen responstijd. Gaat het om bedrijfskritische apparatuur dan heeft Heuvelman, als één van de grootste en meest ervaren audiovisuele dienstverleners, een breed assortiment aan apparatuur op voorraad om u direct van een alternatief te voorzien. Hierdoor kunt u meteen weer aan de slag.

Heuvelman biedt verschillende vormen van service waarbij u zelf het gewenste niveau kiest.

Eigen reparatieafdeling

De afdeling ‘Service’ verzorgt het onderhoud aan alle audiovisuele apparatuur, preventief en correctief en voert periodieke keuringen uit conform de geldende NEN-normeringen. Uiteraard verzorgen wij ook de volledige garantieafhandeling van alle audiovisuele apparatuur en rapporteren wij periodiek op verschillende niveaus. Heuvelman is gecertificeerd om, voor de meeste gerenommeerde merken, (on-site) reparaties uit te voeren. Defecte apparatuur hoeft daardoor niet vaak naar de fabrikant opgestuurd te worden, maar kan door eigen medewerkers, onder garantie, worden gerepareerd. Dit levert een structurele bijdrage aan de continuïteit van het primaire proces doordat de oplostijd sterk gereduceerd wordt.

Trainingen

Om optimaal gebruik te kunnen maken van uw installaties en storingen te voorkomen biedt Heuvelman ook trainingen aan. Het primaire doel is de gebruikers ervaring te laten opdoen met de eigen middelen (wat zijn de mogelijkheden en de onmogelijkheden) en te leren hoe deze middelen optimaal ingezet kunnen worden. Het resultaat is dat alle gebruikers in staat zijn de apparatuur zelfstandig te bedienen op basis van de functionele eisen die zij uit hoofde van hun functie aan de apparatuur stellen.

Online monitoring

Heuvelman kan desgewenst de werking van uw apparatuur ook op afstand monitoren. Hiervoor beschikken wij over een monitoringstool. Met dit systeem monitoren we continu of uw systeem naar behoren functioneert. Mocht er onverhoopt een storing of probleem zijn, wordt er automatisch een melding verzonden naar de service coördinator binnen Heuvelman – zodat er direct actie ondernomen kan worden. Met het monitoringstool worden onder andere de status van een beeldscherm, de pc-temperatuur, het cpu-gebruik en de netwerkverbinding in de gaten gehouden. Het systeem verstuurt bovendien iedere vijf minuten een screenshot, waarmee Heuvelman ook softwarematig kan controleren of het systeem naar wens draait.

Bekijk alle expertises

Weten hoe we dit voor uw bedrijf kunnen inzetten?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

De innovatieve partner van totaalconcepten

VSI - Heuvelman VCA - Heuvelman ISO - Heuvelman ISO14001 - Heuvelman NEN3140 - Heuvelman VOG - Heuvelman

Cases

Partners die wij hebben mogen ondersteunen