Service & Onderhoud
Technische ondersteuning en vakkundig onderhoud
De afdeling Service en Onderhoud van Heuvelman Sound & Vision heeft als doel onze klanten te ondersteunen bij het oplossen van technische problemen, het onderhouden van apparatuur en het bieden van algemene ondersteuning na de aanschaf en installatie van de audiovisuele systemen.
Het kan gebeuren dat een apparaat defect raakt of niet goed meer presteert. Om ervoor te zorgen dat onze audiovisuele oplossingen altijd soepel werken, staan onze kundige service en onderhoudstechnici klaar om u te helpen met eventuele technische uitdagingen. Of het nu gaat om reparaties, routine-checks of upgrademogelijkheden, wij zijn er om uw apparatuur in topconditie te houden.
Gaat het om bedrijf kritische apparatuur dan heeft Heuvelman, als één van de grootste en meest ervaren audiovisuele dienstverleners, een breed assortiment aan eigen apparatuur op voorraad om u direct van een alternatief te voorzien.
Onderhoudsovereenkomst
Heuvelman Sound & Vision biedt ook onderhoudsovereenkomsten aan. In een onderhoudsovereenkomst worden de afspraken en verantwoordelijkheden tussen Heuvelman en de klant, met betrekking tot het onderhouden en ondersteunen van specifieke apparatuur of systemen duidelijk vastgelegd en nagekomen. Een onderhoudscontract van Heuvelman biedt duidelijkheid en gemoedsrust en is belangrijk onderdeel voor een langdurige en succesvolle relatie.
Heuvelman biedt verschillende vormen van service waarbij u zelf het gewenste niveau kiest.
Onderhoudsovereenkomsten
Met Essential Care krijgt u:
- Servicedesk ma-vrij 8.30 - 17 uur
- Binnen 60 minuten remote support
- Onsite binnen 48 uur
Met Premium Service krijgt u:
- Servicedesk ma-vrij 8.30 - 17 uur
- Binnen 60 minuten remote support
- Onsite binnen 48 uur
- Correctief onderhoud
- Jaarlijkse evaluatie en advies
Met Full Service krijgt u:
- Servicedesk 24/7
- Binnen 30 min remote support
- Onsite binnen 24 uur
- Correctief onderhoud
- Jaarlijkse evaluatie en advies
- Bruikleen apparatuur
- Preventief onderhoud