Service & Onderhoud

Technische ondersteuning en vakkundig onderhoud

De afdeling Service en Onderhoud van Heuvelman Sound & Vision heeft als doel onze klanten te ondersteunen bij het oplossen van technische problemen, het onderhouden van apparatuur en het bieden van algemene ondersteuning na de aanschaf en installatie van de audiovisuele systemen.

Het kan gebeuren dat een apparaat defect raakt of niet goed meer presteert. Om ervoor te zorgen dat onze audiovisuele oplossingen altijd soepel werken, staan onze kundige service en onderhoudstechnici klaar om u te helpen met eventuele technische uitdagingen. Of het nu gaat om reparaties, routine-checks of upgrademogelijkheden, wij zijn er om uw apparatuur in topconditie te houden.
Gaat het om bedrijf kritische apparatuur dan heeft Heuvelman, als één van de grootste en meest ervaren audiovisuele dienstverleners, een breed assortiment aan eigen apparatuur op voorraad om u direct van een alternatief te voorzien.

Onderhoudsovereenkomst

Heuvelman Sound & Vision biedt ook onderhoudsovereenkomsten aan. In een onderhoudsovereenkomst worden de afspraken en verantwoordelijkheden tussen Heuvelman en de klant, met betrekking tot het onderhouden en ondersteunen van specifieke apparatuur of systemen duidelijk vastgelegd en nagekomen. Een onderhoudscontract van Heuvelman biedt duidelijkheid en gemoedsrust en is belangrijk onderdeel voor een langdurige en succesvolle relatie.

Heuvelman biedt verschillende vormen van service waarbij u zelf het gewenste niveau kiest.

Onderhoudsovereenkomsten

Heuvelman  -

Met Essential Care krijgt u:

  • Servicedesk ma-vrij 8.30 - 17 uur
  • Binnen 60 minuten remote support
  • Onsite binnen 48 uur

Heuvelman  -

Met Premium Service krijgt u:

  • Servicedesk ma-vrij 8.30 - 17 uur
  • Binnen 60 minuten remote support
  • Onsite binnen 48 uur
  • Correctief onderhoud
  • Jaarlijkse evaluatie en advies

Heuvelman  -

Met Full Service krijgt u:

  • Servicedesk 24/7
  • Binnen 30 min remote support
  • Onsite binnen 24 uur
  • Correctief onderhoud
  • Jaarlijkse evaluatie en advies
  • Bruikleen apparatuur
  • Preventief onderhoud

Jaarlijkse evaluatie en advies

Jaarlijks ontvangt u een advies van Heuvelman Sound & Vision op basis van de bevindingen van onze onderhoudstechnici gedurende het correctief onderhoud. In dit advies worden eventuele risico’s die de gebruiker loopt door de staat van de apparatuur toegelicht en wordt advies gegeven over de mogelijke oplossingen en de eventuele kosten die hier mee gemoeid zijn.

Trainingen

Heuvelman Sound & Vision biedt trainingen aan om ervoor te zorgen dat u als gebruiker het maximale uit uw installaties haalt en om storingen door gebruik te voorkomen. We laten gebruikers vertrouwd raken met hun eigen apparatuur en leren hen hoe ze deze middelen het beste kunnen gebruiken. Het resultaat is dat alle gebruikers in staat zijn om de apparatuur zelfstandig op de juiste manier te bedienen voor de allerbeste gebruikerservaring.

Monitoring op afstand

Heuvelman Sound & Vision biedt de mogelijkheid om op afstand de werking van uw apparatuur te monitoren. Hiervoor maken we gebruik van een speciale monitoringstool. Deze monitoringstool controleert onder andere de status van het beeldscherm, de temperatuur van de pc, het gebruik van de processor, de netwerkverbinding, de software en of het systeem als geheel functioneert.

Wanneer er onverhoopt een storing of probleem optreedt, wordt er automatisch een melding verzonden naar de serviceafdeling van Heuvelman, zodat er direct actie ondernomen kan worden. Heuvelman streeft ernaar om storingen zoveel mogelijk op afstand op te lossen, wat in veel gevallen mogelijk is. Dit draagt bij aan Heuvelmans doelstelling van maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Weten hoe we dit voor uw bedrijf kunnen inzetten?

De innovatieve partner van totaalconcepten