Storingsmelding
Heeft u een storing aan uw bestaande audiovisuele apparatuur, dan wilt u graag dat dit probleem zo snel mogelijk verholpen wordt. De fabrieksgarantie heeft uitsluitend betrekking op de apparatuur dit betekent dat u zelf verantwoordelijk bent voor het verwijderen, aansluiten en mogelijk configureren van uw apparatuur. Heuvelman kan deze handelingen voor u uit handen nemen en u snel op weg helpen. Het enige wat u hoeft te doen is het onderstaande formulier in te vullen, en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!
Voordat u dit formulier invult, vragen wij u of u de volgende acties al gecontroleerd of geprobeerd heeft:- Zit de stekker in het stopcontact?
- Staat er spanning op het stopontact?
- Staat het scherm op de juiste input?
- Is het apparaat opnieuw opgestart of gereset?
- Zijn de batterijen vervangen?
- Is er een andere kabel geprobeerd?
Mocht het antwoord op deze vragen 'ja' zijn en geeft de apparatuur nog steeds een storing aan, dan vragen wij u onderstaand formulier in te vullen.
Wij zullen uw gegevens alleen gebruiken om contact met u op te nemen en de storing te verhelpen. Graag verwijzen wij u door naar onze privacy verklaring. Na controle van uw melding ontvangt u per email een referentie nummer, vanaf dat moment is uw storing in behandeling.