Nationale-Nederlanden

Heuvelman gaat driejarige samenwerking aan met Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden is een financiële dienstverlener, actief in 20 landen met een sterke aanwezigheid in een aantal Europese landen en Japan.
In Nederland behoort Nationale-Nederlanden met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten tot de grootste en meest toonaangevende bank-verzekeraars. De combinatie van deskundige en betrokken medewerkers, goede producten en diensten en een juiste verhouding tussen prijs en kwaliteit stelt Nationale-Nederlanden in staat de beste oplossing voor hun klanten te vinden.

NN workspace 2020 | Vergaderruimtes

Nationale-Nederlanden beschikt over meerdere kantoorlocaties. Binnen deze locaties zijn verschillende vergaderruimtes aanwezig. Voor deze locaties Den Haag (Haagse Poort), Rotterdam (Delftse Poort), Amsterdam, Arnhem, Zwolle en Helmond gaan we aan de slag en verzorgen we alle audiovisuele middelen die bijdragen aan het nieuwe werkplekconcept. Bij dit werkplekconcept horen prettige en eenvoudig te gebruiken audiovisuele middelen waarmee interactief kan worden samengewerkt door fysiek en virtueel aanwezige deelnemers.

Heuvelman voorziet Nationale-Nederlanden van Teams Room Systems op meerdere locaties en in ruimtes van verschillende grootte. Om de medewerkers van Nationale-Nederlanden minimaal te beperken, is er gezamenlijk voor gekozen om gestructureerd per gehele verdieping de aanwezige ruimtes te voorzien van een Logitech video vergadersysteem aangevuld met Philips beeldschermen. In de keuze voor het juiste type Logitech vergadersysteem zijn de ruimtes onderverdeeld in kleine, middelgrote en grote vergaderruimtes.

Heartbeat

Om Nationale-Nederlanden maximaal te ontzorgen wordt het door Heuvelman in eigen beheer ontwikkelde Controle Management Systeem HeartBeat ingezet. Naast het op afstand uitvoeren van updates en het controleren en bijwerken van de juiste software en firmware kunnen wij ook de netwerkfunctionaliteit continu monitoren, de juiste inputselectie controleren en checken of signaal ontvangen wordt. Softwarematig kan via Heartbeat eenvoudig de apparatuur op afstand hersteld worden zonder tussenkomst van een medewerker. Indien de storing hiermee niet verholpen is, wordt automatisch een melding voor de on-site floorwalker beschikbaar gesteld. Deze medewerker zal fysiek de storing verhelpen desgewenst met ondersteuning vanuit ons Service Center. Middels het geautomatiseerde ticketsysteem vanaf de 1e storingsmelding wordt voor iedere storingsmelding eenvoudig en direct een rapportage voor het Service Center beschikbaar gesteld. Deze rapportage is niet alleen voor het Service Center, klanten vragen ook om deze rapportages om te controleren of er aan de KPI's wordt voldaan.

Fixed Solutions voor Nationale-Nederlanden

Heuvelman is trots op het feit dat Nationale-Nederlanden klant is alwaar wij onze disciplines kunnen vertegenwoordigen. Door de hedendaagse techniek hoeft men niet meer verplicht fysiek samen te komen om effectief samen te werken. Samenwerken op afstand, tijd- en plaats onafhankelijk, wordt steeds optimaal ondersteund door audiovisuele systemen, en is daarmee ook zeer populair.

Weten hoe we dit voor uw bedrijf kunnen inzetten?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

De innovatieve partner van totaalconcepten

De vertrouwde partner van