The Digital Dutch

Digitale kansen dichtbij

Met zicht op de imposante Domtoren, vond medio 2019 de vierde editie van The Digital Dutch plaats in het bruisende Utrecht.

In de Jaarbeurs in Utrecht kwam het Nederlandse bedrijfsleven bijeen voor dit flitsende evenement, geïnitieerd door KPN. Hier lag de focus op inspiratie, digitale kansen en innovatie voor ondernemend Nederland.

Zeer indrukwekkend intro

Op een projectordoek over de volle breedte van hal 1 in de Jaarbeurs werd een zeer indrukwekkende presentatie gegeven. Dit zette gelijk de toon voor de rest van de dag. Het podium werd betreden door Maximo Ibarra, de toenmalige CEO van KPN. Andere sprekers waren onder meer Ingo Uytdehaage, de cfo van Adyen, Kjeld Nuis, sportman van het jaar 2018 en Jaya Baloo, toenmalig Chief Information Security Officer bij KPN. Allemaal onder leiding van host Michiel Vos.

Audiovisuele bijdrage

Samenwerkend met Stagelight, Fjuze en Dutch7 kwam de locatie tot leven. Er werd een zeer indrukwekkende lichtshow gegeven en de content op het scherm was futuristisch. Heuvelman was verantwoordelijk voor een breed doorkijk projectiescherm waar deze content op moest worden getoond. Mooi aan deze klus was de hechte en vloeiende samenwerking tussen de diverse audiovisuele partijen. De geleverde innovatieve oplossingen zorgden voor een maximaal resultaat en een tevreden opdrachtgever.

"De intensieve samenwerking tussen Heuvelman en Stagelight zorgden voor een maximaal en innovatief resultaat. Ook op de werkvloer is er met veel plezier en met hetzelfde einddoel gewerkt, dank daarvoor."

- Stephan Visser, accountmanager Stagelight

Weten hoe we dit voor uw bedrijf kunnen inzetten?

De innovatieve partner van totaalconcepten